Hjem Trening Antrekk Tips Kosthold Foto


Syk trenings narkoman

Jeg nrmer meg vel klassen "trenings narkoman" Jeg har rett og slett trent alt for mye de siste ukene. Alts de siste to ukene og starten p denne, har jeg trent 4-6 ganger i uka. Hvorfor? Fordi jeg ikke er fornyd med tilstanden til kroppen min. Hehe, den er slapp og ute av trening, dette m jeg jo gjre noe med! Jeg kan ikke bare sitte se p den forfalle. Det blir for dumt. S jeg tok saken i egne hender og har sikkert overtrent. N er jeg s heldig at jeg er stl og syk samtidig. Ikke nok med dette men jeg tror ogs at jeg har Astma. Fordi jeg rett og slett fr syke pusteproblemer og hosteproblemer av anstrenge meg. S jeg skal til legen den 14.05, blir digg skal f teste meg og kanskje f noe medisin for problemene! Da kan jeg jogge enda lengre og trene enda hardere.

Det er s deilig "f tatt tak i problemet" alts f trent meg til snn jeg vil se ut. For det er ingen andre enn jeg som kan f igang dette trenings opplegget. Gjettom jeg har tatt tak i kroppen min n! Kanskje litt for mye, men det fr bare s vre. Jeg prver trene minst fire ganger ukentlig, men fler meg "drlig" hvis jeg ikke trener hver dag n. S kan vel si at en dag uten trening er en dag uten mening for meg n. S til alle dere andre der ute, tren dere til kroppen dere nsker ikke sitt p rompa hjemme og syt! Det fles s herlig nr du frst har kommet i gang og kan se litt resultater. Lover dere. Jeg skal bare bli kvitt feberen, hodepinen og halsvondten s er jeg p'n igjen! Hardere enn fr. Er s gy tvinge meg selv til ting, eller det er egentlig bare artig etterp. Nr det skjer s er det forferdelig, men etterp. DAMN DEN FLELSEN!

Jeg tenkte lage noen trenings innlegg fremover. Hvordan jeg nr mlet mitt, og hvordan dere kan n mlene deres! Hres dette bra ut? S kom med forslag p hva du vil at jeg skal skrive om! Du vil da bli linket i slutten av innlegget som en takk :)

En godt trent kropp er en glad kropp :)

Hvordan gr det med deg? Er du syk? Nr du dine egne ml? Kommer du i gang?





11 kommentarer

ingunn96

24.04.2012 kl.19:48

s herlig! :)

tenderlove

24.04.2012 kl.19:50

Jeg er frisk som en fisk, og er kommet i gang med treningen. Jeg har ftt et nytt treningsprogram som jeg skal flge 3-4 ganger i uken, i tillegg til at jeg trener zumba og snn.

Mlet er trene 5 ganger i uka frem til sommeren, satser p at jeg klarer det. M bli klar for bikinisesongen, den er jo like rundt hjrnet n :)

Silje H Simonsen

24.04.2012 kl.19:52

Heldig du er, jeg klarer ikke komme meg opp for trene..

Lisa

24.04.2012 kl.19:55

Heldig! Klarer ikke presse meg til trene noe jeg.. :)

Pernille

24.04.2012 kl.20:01

flink du er!

Pernille RP

24.04.2012 kl.20:16

Gjerne rumpevelser eller hvordan man kan fjerne "hndtaket"/"bilringer" eller hva det n enn blir kalt.. Haha, f litt mindre hofter liksom, at de er mer markerte, hvis du skjnner

keeptight

25.04.2012 kl.15:56

Skriv litt om ulike mlsettinger og mlingsmetoder (fettprosent vs badevekt) og litt om motivasjon. Hvordan man skal jobbe med seg selv for komme seg opp av sofaen :)

Tine Elena

29.04.2012 kl.20:42

er litt for lat for alt dette treningslivet..

Limik

02.05.2012 kl.13:56

jeg er rett og slett for lat :P
Jeg er ikke syk nei :) jeg skal prve bli flinkere til trene i sommer n :)

Sandra Nilsen

12.05.2012 kl.15:24

Jeg har s lyst og trene for fullt og f drmmekroppen! Men jeg er gravid n, s m vente med den drmmen :p Eneste jeg fr trene n er pilates, men det er bedre enn ingenting!<3

Skriv en ny kommentar

Stine Edvinsen

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Stine Edvinsen og er 17 r!

Dette er n en "sommer trenings blogg" Alts jeg vil skrive om trening og kosthold, men blogge mest denne sommeren. Kan hende jeg fortsetter etter sommeren hvis det er en suksess men jeg kommer ikke fult tilbake fr sommer ferien. Jeg har blogget i 3 r og trives med det. Hper du vil flge med !

Er det mere du lurer p s kan du lese mere om meg her.

Lik meg p facebook her

hits